Važne informacije
Način plaćanja
Način plaćanja prilikom kupovine na našem web shopu
Nudimo Vam dva vida plaćanja, a to su plaćanje pouzećem kuriru ili putem računa.
Plaćanjem Pouzećem
Ukoliko se odlučite za opciju “plaćanje pouzećem” iznos porudžbine (uvećan za troškove dostave – pogledajte cenovnik Postexpress kurirske službe) plaćate u gotovini kuriru, prilikom preuzimanja pošiljke
Plaćanje preko računa
Prilikom poručivanja odabirom opcije plaćanje putem računa, dobijate mejl sa instrukcijama za plaćanje. Uplatu na naš tekući račun možete izvršiti direktno u bankama, pošti ili elekronskim putem . Po uvidu u izvršeno plaćanje, istog dana Vam šaljemo poručenu robu.
Troškove dostave plaćate u gotovini kuriru pri preuzimanju pošiljke.
Podaci:
Broj tekućeg računa:
Banka Intesa: 160-554996-93
PIB: 111633119
Matični broj: 65554305
Šifra delatnosti: 4791
Slanje kupljenih artikala
Naručenu robu šaljemo Postexpress kurirskom službom na adresu navedenu prilikom naručivanja. Narudžbe plasirane radnim danima do 12h trudimo se poslati još istog dana sa opcijom “ danas za sutra ” te je možete očekivati već sutradan. Ukoliko paket nije isporučen u roku od 3 dana od naručivanja, nit je ostavljeno obaveštenje o mogućnosti preuzimanja pošiljke u Vama najbližoj pošti od dana naručivanja molimo Vas da nas obavestite o tome.
Reklamacije
Ukoliko primljena pošiljka nakon otvaranja kutije ne odgovara naručenoj robi ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, putem mejla na office@ametrin.rs i pošaljete svoje podatke (ime, prezime, broj telefona) i kratak opis razloga reklamacije.
U najkraćem mogućem roku ćemo Vam poslati povratni mejl, kao protvrdu o prijemu reklamacije i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Zamena robe
Poštovani kupci, proizvodi kupljeni putem našeg web sajta se u zakonskom roku mogu zameniti za druge, pod uslovom da nisu oštećeni i korišćeni, a troškove vraćanja proizvoda snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene. Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije na sajtu ili defekta (oštećenja ili neispravnosti) obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi www.ametrin.rs (Nađ Robert PR Prodaja Preko Interneta Ametrin). Garancija ne važi u slučaju oštećenja nastalog kao posledica neodgovarajućeg rukovanja ili upotrebe.
Troškovi zamene
Troškove zamene robe snosi kupac u oba smera, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Pravo na odustajanje
U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, (Sl.gl.RS br.62/2014) obrazac Izjave o odustanku od ugovora se dostavlja na e-mail adresu office@ametrin.rs
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Obrazac/izjavu o odustanku možete preuzeti ovde.
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju, pri čemu se mora priložiti i račun-otpremnica koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu i popunjen obrazac o odustanku od ugovora.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen i u slučaju oštećenja ili neispravnosti proizvoda, kupac će biti obavešten o tome putem e-maila označenog u porudžbenici u roku od 3 radna dana od predaje proizvoda kurirskoj službi. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike I funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje novca i proizvod će kupcu biti vraćen o njegovom trošku.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 3 radna dana od isteka roka za utvrđivanje da li je vraćen ispravan i neoštećen proizvod, odnosno od isteka roka za obaveštavanje kupca da je proizvod neispravan ili oštećen.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan proizvod.